J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

min dag 30/12

Publicerad 2008-12-30 23:12:48 i Allmänt


!Hola! idag har jag varit på ica och packat varor, tråkigt. jag fick 45 spänn och ett tuggumiepaket. sen var vi lite på factory och kollade runt, hitta lite fina grejer, köpte inget. jag träffade Marie, alla platttänger är slut! Help! den som va så bra. dom sista hade gått dagarna före jul, buhu! den jag har nu är glapp, startar bara ibland, det är inge bra.
när jag kom hem lackade jag naglarna och åt pepparkakor! mumma! sen tog jag ett bad, ett varmt bad med alla möjligt badskum, härligt! =)


igår var jag med Amanda i Norrköping. vi sov lite i bilen dit och sen var vi hängiga. det kändes som man gick runt i en dimma, nej vi var inte påverkade. första köpet var 2 polo tröjor från Cubus. 50kr/st. som hittat!
´´vilka färger ska jag ha,, så där,, jag orkar inte prova.´´ det vr nog det lättaste köpet ever. sen gick vi runt och tittade på massa stuff. Amanda ville ha Converse och volía! 25% på alla skor. tyvärr fanns inte rätt strl. jag köpte ett genomskinligt ( svårt att stava ) nagellack från MaxFactor och en hårklämma på Kicks och fin fina trosor inhandlades på veromoda. det var mtk folk där, lite jobbigt, men vad gör man inte, vad gör man inte.. ?

I Söndags kväll kollade Amanda, jag och jossan på Pearl Harbour. jossan grät som bara den!
jag- undra varför man gråter. man vet ju vad som kommer hända.
jossan- men han är ju så SNYGG!
det blev dagen komentar. Amandas pappa har en gammla Canon systemkamrea, asball! tyvärr var den ur fumktion. =(

imorgon blire kalas på hemlig ort och då ska jag va FIN!! Pöss och gonatt alla små barn.//Hultan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela