J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

julhelgen

Publicerad 2008-12-26 23:20:09 i Allmänt

hej hej!
nu ligger jag och gråter. igår kollade vi på Arn filmerna och shit vad jag inte var torr i ögona! dels när han dog, men oxå när ´´där du andas´´ låten ( Marie Fredriksson ) spelas upp. den är sååå bra!!! den spelas lite i bakgrunden mitt i filmen och så fort jag hör den så trillar tårarna. och sedan dess så har jag haft den på hjärnan, mer eller mindre. det som är så bra/ sorligt är att dom är så kära! så otroligt kära i varandra och att man vet att dom kommer inte få varandra. När dom kommer hem från kriget mot dansken, när dom ser varann, deras blickar...wow! och när dom kramas, det är så fint! första gången jag såg den på bio, när jag inte visste vad som skulle hända, då grät jag kan jag bara säga. och sen, sen när han bara faller ihop! det är så sorgligt. så otroligt sorligt. du som inte har sett den, Gör det!
nog om det! jag har fått en kappa i julklapp. en svart från Wrap, en sån som ser ut som en plastsäck med sömmar. jag är jättenöjd! och i mellandagarna ska pappa och jag åka ner till Alpinbutiken vi har här i Vingåker (!) och inhandla pjäxor åt mig. jag vill ha ett par head, både mamma och pappa har sånna ocg dom är sååå stört sköna!
idag har jag spelat fotbollscup, i Finspång. vi fick inte så bra resultat men vi spelade ganska bra dom två sista matcherna. Vi kom fyra tror jag...
nu ska jag göra någe annat! gonatt och sov sött! på tal om att sova, jag pratade i sömnen när vi åkte hem. jätteknäppt för jag pratar inte i sömnen, tror jag iaf. jag har inte hört någe.. ;-)

                     //hultgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela