J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Henke...

Publicerad 2008-12-23 14:55:03 i Allmänt

Imorgon är det julafton och jag skulle vilja fly iväg till Vigstad. men tyvärr, vi ska fira med mina andra kusiner, och inget emot dom. det kommer nog bli jättetrevligt, men jag tror att det skulle bli roligare i Vrigstad. jag trivs bättre där, där finns det chans att jag skulle kunna träffa Henke, och det vore jättekul! men det är ju bara om jag får drömma...
Ikväll ska vi klä granen. Den kommer att bil fin fin! Ljus och olika kulor, inget glitter eller krims krams. Helt enkelt. Det gillar jag, man behöver inte anstränga sig så mycket. Nu ska jag städa mitt rum, behövs. Sen ska jag kanske gå en promenad...
Mamma och jag ska gå på julottan imorgon, klockan 6- på morgonen! Så jag får lägga mig tidigt, jag vill inte riskera grå blå ringar under ögona dagen till ära. Det ska bli kul att fixa till mig imorgon, det brkar jag inte tycka, men nu har jag en plan... Får se om det kommer upp ng bild eller så.. 
                                                             
                                                                                              Vi hörs! Kul Jul //Miss Hultan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela