J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fortfarande

Publicerad 2012-01-28 19:45:20 i Allmänt

Du såg glad ut och hade ny frisyr, den klädde dig.
-
Jag städar ur mitt gamla rum. Hittar borttappade filmer, CD-skivor och kläder. Tycker det är jobbigt att inte ha kvar alla affischer från Min häst, diplomen ( man fick verkligen diplom för allt när man var liten ) de små tavlorna som hängde ovanför sängen och dikten av Nils Ferlin. Har plockat ner hyllorna med alla små skitsaker på som inte alls är skitsaker. Lagt saker i påsar som ska till bättre-behövande och andra saker i en annan påse som jag inte vill slänga och inte använda. De får stå i garderoben tills den svämmar över.
vs
''Men kom igen, det är bara ett rum!''
Men o ja, visst finns det folk som har det jobbigare än mig. Tvivlar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela