J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

ÄT FÖR FAN

Publicerad 2013-02-13 00:22:24 i Allmänt

''Det är faktiskt fettisdagen idag, jag får ta en.''
''Jag har ju tränat idag så då kan jag ta en.''
''Jag tränade igår, idag och ska göra det imorrn med så då kan jag ta en semla.''
''Jag åt ju knappt nån lunch, så då kan jag ta en semla.''
''Om jag tar en semla idag så får jag inte äta något onyttigt i helgen''
Alltså vem är det man försöker övertala? Ät semlor för fan, det är ju GOTT! Typ som veggo-hetsen, men jag tycker kött är GOTT! ( och om jorden går under 1000 år tidigare än planerat för att jag äter kor så, big deal. Vi ska ju ändå dö, det spelar liksom ingen roll när det händer. Kan jag tycka. )
Vad jag egentligen skulle säga var att; jag har ätit semlor idag och mina egna är fett mycket godare än någon köpe-semla jag någonsin, hittills, har smakat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela