J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

HEj hopp

Publicerad 2011-06-11 20:00:11 i Allmänt

Igår var det lite gran fullt ös medvetslös som gällde. Och jag hade riktigt roligt. Jag gick några kilometer mer än jag borde ha gjort och pay off-en kommer nu. Jag vet inte om mitt knä någonsin har varit så här stort förut. Svullet är förnamnet och imorgon ska jag inte dirre sitta still.

Idag har min syster tagit studenten och jag är mäkta stolt. Hennes lärare kom fram till mig och mamma när vi stod vid deras vagn och sa att hon hade fjärde bäst poäng på hela skolan. Fasen så bra hon är!

Nu ska jag oh pappa fara upp till Uppsala, sova där och åka till Tierp imorgon. Spana in snabba bilar, NAJJS JU!

Tjing tjog //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela