J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Lunchen är bättre i utomlandet

Publicerad 2011-01-18 12:23:01 i Allmänt

Idag har jag stövlar som är förstora i foten, men lagom i benet. Det är synd för jag tycker de är asläckra, men jag vill ju inte gå i förstora skor. Det känns som jag bogserar runt på två mindre båtar.
Då kan man ju undra varför man köper förstora skor? lätt svar: Impuls köp från Italien. Gamla är de också, kanske tre eller fyra år. Men, ja snygga. Påminner om min pappas kusin som är nästan hur cool som helst. Henne hittar ni här..



Bara för att jag inte orkar ta en bättre bild med camen.

Annars då? Jo, tack. Det känns som jag har ett lager gegga i ansiktet, typ fett smink. ( Hur kommer det sig när faudationen ska va som silke och pudret innehåller 98% mineraler?! ) Skulle vara skönt att lägga sig i min fina säng under mitt fluffiga täcke.
Tjing tjong flaggstång! //H

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2011-01-18 22:01:49

Alltså, nu blev jag smickrad! Kuuuul! Och jag förstår precis att du har stövlarna fast dom är lite stora.

Ciao från Gunilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela