J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

här är min Morgonrapport

Publicerad 2011-01-05 12:03:00 i Allmänt

Idag styr mamma och jag kosan mot Marieberg. Jag hoppas komma hem med skidglasögon, skor, skidstrumpor ( vart har mina skidstrumpor tagit vägen!? ) förmodligen smink för jag fick ett presentkort på KICKS under julen.
Nu ska jag ta en Ipren och hoppas på att den lockar fram shoppingsuget i mig!
Fredde har en sådan här eyeliner och eftersom hon är så snäll så lånar jag den ibland. Jag tror hennes kommer från Makeup Store, det är inte så jättemycket pigment i så man får gno på en den annars blir den går. Den är hur som haver, jättebra! Super enkel att måla med, för det är precis så man gör, målar. Rätt upp och ner. Jag gillar.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela