J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

In kommer BILDER

Publicerad 2011-08-09 23:18:57 i Allmänt

Den här dagen har varit så mysig! Jag har mått riktigt bra hela dagen måste jag säga alltså.
På jobbet grävde vi om hela lök-landet. Det var i behov, lite knasiga lökar lite var stans och där det inte var lök var det gräs. Nu är det stiligt värre!
En dag i tantens tecken.
- Grävt lök-land
- Satt lökar och planterat lök-plantor
- Länsat svartvinsbärs buskarna på bär.
Då var jag så här nöjd:
Bara glad över att sitta i solen och umgås lite med mig själv. Inte fy skam ska jag säga!
Paulina, i verkligeheten var hon inte på sniskan, hon var hur glad som helst. Kirrade körkortet idag. GRATTIS till henne hälsar jag. Hon kom förbi när jag hade lunch.
___
Jag måste bara dra hela dagen för er, den var så toppen!
___
När jag om hem från jobbet träffade jag både mamma och pappa och snick-snackade lite. Värt! Mor och jag drack en kaffetår ( varför säger man tår för? ) sen tog jag en hink och gick ner till vinbärs plantagen.
Vinbären tog slut men icke min lust att skörda! När jag stod mitt uppe bland klarbärsgrenarna kom regnet. Med besked! Det regnade så fucking mycket rent ut sagt. Då sprang jag in. Och så vek sig knäet lite.
God mat sedan ett långlångt bad.
Badolja har gjort min hud len som bara den och håret hoppas jag fått lite lyster efter en kanske rätt väl behövd inpackning. Bara levande ljus, en bok, bubblorna, honung och nyplockade hallon. ( Japp, norpade några sådana med innan )
Fettish myshigt!
Om jag var ett tecknat djur skulle jag vara Nalle Phu. Honing är sååååå gott! Iaf om man får suga den dirre ur waxkakan. Ja, det är sant! Blir en helt annan biff än från en sked.
Ja! MUMMS! Jag är ibland en tant instängd i en 17-årings kropp. Men det har jag ingenting emot. Ingenting alls.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela