J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Lunchrast med macen, man blir så social

Publicerad 2010-11-12 12:14:00 i Allmänt

African night, kaffet med en mörkare rostning och rik smak, är helt klart smaken för dig. Du vill ha utmaningar både i kaffekoppen och i livet. Därför väljer du kaffe med bönor från området vid Mount Kenya, ett berg du kanske kommer att bestiga en vacker dag. Vackra naturupplevelser är nämligen din grej, drömmen vore kanske att få äventyra runt det vidsträckta Afrika och få ta del av unik kultur och spännande upplevelser. Börja med att luta dig tillbaka med en kopp African night, en smakupplevelse som tar dig långt bort.

Jag gjorde ett test på gevalia.se ( tror jag ) för att ta reda på vilken kaffesort jag var.
Bara för att jag inte hade något annat för mig.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela