J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

En glad Josefine vid tangenterna

Publicerad 2010-11-09 12:30:21 i Allmänt

Istället för att förbanna värdet för att det blåser, snöar och är kallt så gladde jag mig åt att clementinen var hyfsad, mina skidkläder kommer förmodligen till posten idag och så snöar det ju! Jag kan inte vara arg när det snöar, det går inte.
Vi har dessutom bokat skidsemester nu! Jag är helt enkelt glad idag. Jag är till och med glad att jag har spanska snart, varför? För att jag kommer förmodligen ha användning av den i framtiden. Jag är också väldigt glad över att jag pluggar. Jag kanske inte gör läxorna hela tiden, men jag vill komma framåt och det är det som spelar roll.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela