J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Under mitt 15 levnads år har jag hunnit med

Publicerad 2010-05-14 01:25:15 i Allmänt

Jag har:
krånglat med mobiltelefoner. Efter mkt om och men har jag dock den telefon jag vill ha.
Varit på High Chaparral, två gånger!
Kommit på att jag vill sommarjobba på High Chaparral nästa sommar.
Kärat ner mig i en bil
Skaffat Lisa
Gjort det sämsta köpet, en kina moppe som inte startar efter vintern.
Kommit underfund med att jag inte behöver bevisa något för någon.
Slagit mitt gamla rekord på BIP-testet

De sista timmarna som 15:åring tillbringade jag hos Johanna med Jarre, Jossan och Louise. Vi åt mat, tillverkade en göörgod chokladsås, myste och kollade på Flight 93. !Tackar las chicas!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela