J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jossan tipsar

Publicerad 2010-05-08 23:13:28 i Allmänt

Jag tycker att tipsar borde stavas med två p. Tippsar. Visst, det kommer från engelskan, men vi försvenskar ju allt annat så ett till P vore inte helt fel. Tippsar.

Jag har i vilket fall ett tip(p)s. Ist. för hyllor och skåp till t.ex. t-shirts så använd en bokhylla! Göörsmart ju. Inga dumma dörrar att öppna och bli osams med, inte dumma lådor att dra ut och springa på. Helt öppet och eneklt. Dessutom är det snyggt och praktiskt. Man ser alla fina färgglada tröjor och det gör ju att man inte behöver springa runt i varenda låda och leta. Bara kolla hyllan lixom. Cathy sa att det skulle bli dammigt, kan så vara, men det struntar jag i.
Jag kan erkänna att jag inte har världsbäst koll på mina kläder, dom är lite var stans i huset, men när man har en snygg garderob och så, då kanske det känns lite roligare att hålla fint. Som med träning, har man fräscha och snygga kläder så känner man sig fräsch och snygg själv man mår bättre och vill använda dom = man tränar mer.

Jag ska ha en bokhylla i min blivande garderob



//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela