J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

våran gäst lyssnar på Coldplay.. najjs! ;)

Publicerad 2010-03-24 18:03:26 i Allmänt

Jag gick nyss med i en grupp på FB nyss, ''Jag borde plugga men sitter ändå vid datan och gör ingenting''. Slående eller what!? Ja, tyckte det var lite komiskt.

Jag har diskat, noga som sjuttan! Tekannan fick sig en rejäl omgång, jag har gjort fem koppar kaffe, till mig så jag ska orka med nattens bestyr och jag funderar på att damsuga. Varför gör jag allt detta en onsdag? jo, för jag vill inte skriva so, så jag pysslar med allt annat som behövs göras i ett hem, så jag inte behöver ha dåligt samvete för att jag inte pluggar. Observera att jag brukar inte skrubba tekannan med stålull och damsuga gör jag kanske på mitt rum nångång ibland.

//H

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-03-24 18:32:30

sv: Jaa Kent är så bra :D Jag har typ precis kommit in i Kent-period igen... har inte lyssnat på riktigt på dom sen sjuan :O

Jag skrev också om Hope for the Future :) Det blev ganska rörigt O_O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela