J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

så ligger det till

Publicerad 2010-03-07 16:07:14 i Allmänt

För det första:: Jag ser knappt vad jag skriver, solen blänker på skärmen och mina fingrar är kalla så om det är felstavat eller jag stava och med g eller Pettersson med f så behöver ni inte undra..

Vilken utflykt! Imorse när vi precis skulle åka så ringer Kenny och säge att han sitter fast i dubbelisen med Nivan. Jaha, pappa åkte ju så klart och fiska upp honom med farbror Kjells bandvagn, lycklig som ett barn på julafton ( över att få köra lite bandvagn, inte över att Kenny gått igenom! ) Ok, sen var vi äntligen på väg, ca 20 min sena.
Pga x antal felkörnginar anlämnde vi till målet ca 1 ½ timme efter avsatt tid.

Sitter i bilden på väg hem och är: en A-traktor, 30 eko-ägg, hemmagjord magoglass och en möglig ost rikare. Känns rätt gött//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela