J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

sitter med en katt i mitt knä och äter mörkchoklad

Publicerad 2010-01-28 16:28:11 i Allmänt

Idag har jag kollat på dans. Det var jättehäftigt och dansarna var jätteduktiga! Det är unga människor från hela världen som är med och showar. Jag kan inte riktigt förklara, men gå in på www.riksteatern.se/kamuyot

Annars då? Inget spec. Min bok blev aldrig klar, spiralen var för liten. ( Tack Jossan som försökte iaf! :D )
Det känns så himla dumt att säga att det inte var mitt fel eftersom jag tycker man ska stå för vad man gör och bla bla bla, men den här gången var det inte mitt fel! Jag kunde inte rå för att skolans datorer suger och inte går att skriva ut på. Om jag skulle skrivit ut allt igår i skolan så skulle Jonas kunna hjälpa till ( han som har hand om spiralmaskinen ) Det kanske fanns större spiraler eller nåt.

Jag ska till gymmet ikväll. Kanske kan få ut lite agrigationer där om jag har tur. hej då! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela