J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

lite mer om igår

Publicerad 2010-01-01 11:23:45 i Allmänt

Jag var nog lite väl kortfattad i förra inlägget kan jag tycka..
Så här såg våran kväll ut:
Vi åt ( med vi så menar jag tesäkten Pau och Fredde, Louise kom lite senare. ) eller först så lagade vi mat, sen åt vi den ( intelligent va? ) Smaka bra, men jag blev typ mätt på förrätten. Sen svidade vi om, riktigt läckra blev hela bunten! =) Blid kommer förmodligen sen, har inte kameran här och jag känner inte för att leta reda på den heller. Vidare till kvällen, vi bestämde oss för att bege oss in till stora staden Katrineholm. Vi ringde Oskar Larsson, han fixar allt, han, Matte och Joha kom ( Jag vet inte vem Joha är, eller jag vet vart hans mamma bor och jag vet att han är finsk, han äger en BMW med pritty najjs ljudsystem, jag vet hur hans namn stavas, thats it. ) Vet inte hur jag ska formulera mig för att det här ska låta ok, men det är ju minst lika roligt att åka till fest som att vara på fest. Iaf. om man åker man Oskars kompisar ;)
Sen var det fest i stan helt enkelt, kul! Efter några timmar ringde Oskar och bad oss komma ( bad och bad, men men. ) till en annan fest, så vi gick iväg till Norr. Där var några kända ansikten, kul! Tyvärr var vi tvugna att gå rätt så omgående, men de minutrarna vi ar där var fina!
Typ så såg min nyårsafton ut.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, antar att Jossan och Pau ska åka först, sen ska jag nog ner i källaren och jobba lite. Kanske njuta av det fina vädret. Jag vet inte riktigt vilket väder det är idag, men det är ljust genom fönstret.
                    tjing tjing! //H

Kommentarer

Postat av: Elin/Sugar

Publicerad 2010-01-01 14:42:24

sv: Det är ju iofs coolt :D:D Är det i Vingåker eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela