J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

bläääääääääää

Publicerad 2010-01-09 17:04:48 i Allmänt

Att se det man vill se och vara den man vill vara.
Tänk om det skulle kunna bara så lätt. Jag är trött på mitt liv just nu, jag har lite problem ( vem har inte det ? ) men om jag gör någonting åt dom så känns det som det bara kommer bli värre. Jag har folk att snacka med om jag vill, det vet jag. Jag är så trött på det här.
 
- jag är trött på att inte kunna ta mig dit jag vill när jag vill
- jag är trött på att pengar spelar så stor roll
- jag är trött på att jag inte är den jag vill vara.
- jag är trött på att elever inte anstränger sig, utan bara förstör för andra. 
- Jag är trött på att jag inte gör något åt det
- Jag är trött på att vara rädd för att jag inte ska lyckas här i livet. 

Fatta ni? Jag är bara trött på mitt liv just nu, det kommer förmodligen vara lungt imorrn, men jag tror jag på allvar behöver en förändring. Det känns som att jag bara väntar oc väntar, men jag vet inte vad jag väntar på. Att livet ska börja? Att jag ska kunna ta det lungt och inte behöva vara på spänn hela tiden. Jag vet en sak jag väntar på, att flytta här ifrån. Iaf. skaffa bil. 
Är det så här det är att leva, då skulle jag nästan kunna låta bli. Jag är inte nöjd och jag vill att allt ska vara perfekt! Det är en bit kvar för att jag ska lyckas bli nöjd, just nu känns det som det är flera ljusår bort. 
 Nu är klockan fem, jag vill inte räkna matte, jag vill inte skriva svenska, jag vill inte läsa bloggar. Jag vill sova. Det är min frizon, när jag sover behöver jag inte tänka på gymnasiet eller läxor
     Låt mig få sova, ring inte och stör. 
     Blir jag väckt är det faktiskt nån som dör.  ( marcoolio ) //H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela