J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Neonljuset lyser som solen

Publicerad 2010-12-19 00:09:12 i Allmänt

Kom nyss hem efter en jättehärlig kväll! Ätit mumsig mat med kompisar som jag trivs hur bra som helst med. Och snackat, så klart. Och ätit hallonpaj som var mer än god.
När vi gick till bussen så träffade vi på några välkända ansikten. Ett gäng grabbar ( män kanske de vill att jag skriver, men njaaa.. ) i 20 år åldern, härliga kompisar som jag är glad att jag har stiftat bekantskap med. De skulle till korgen. Kände ett litet stygn av avundsjuka när jag satte mig på bussen för att åka hem. Jag skulle inte ha så mycket emot att vara 20 ibland. Men som de säger ''den som väntar på nåt gott...''
Kul att se dem i alla fall, helt spontant och inte alls krystat. Jag gillar när det bli så.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela