J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

PMS, tonåring eller bara människa?

Publicerad 2010-08-11 22:00:08 i Allmänt


Nu är det så där många känslor som trängs igen.
En del vill ut, men sitter fast.
 En del vill inte ut, men behöver komma ut.
 En del tvingas ut.
En del hålls inlåsta.
 En del hålls inlåsta, men smiter.

Det bästa är att jag hoppas det slutar om några år, när jag inte är tonåring längre.
Det värsta är att jag tror inte det kommer sluta bara för att jag fyller 20.
 
Och så önskar jag att jag hade något klokt citat som skulle platsa bra här, men nej, inte det.

//H

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-08-12 11:58:43

Alla känslor finns kvar senare i livet också, man lär sig bara att parera svängarna lite.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela