J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Åh, jag LÄNGTAR!

Publicerad 2010-04-15 22:52:59 i Allmänt

Jag vill ha sommar! Jag vill vara på High chaparral med kusinerna, jag vill ha sommarklänning och gå runt på Stockholms gator och torg, sitta på en fin uteservering med en kopp kaffe.
Jag vill sitta hemma på antalen och käka frulle i solen, ta en sväng i skogen med nån häst och kvällsbada klockan 1 på natten.
Jag vill grilla med komipsarna, bada med kompisarna, promenera med kompisarna, planera med kompisarna och göra hyss med kompisarna!
Jag vill åka fort fort i en nerkabbad bil och jag vill tillochmed sitta på en läktare i 30 gradig värme en hel dag.

Jag längtar tills mitt liv börjar, börjar på riktigt. Och så längtar jag efter en hel massa saker till.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela