J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jag har hela världen till mitt förfogande.

Publicerad 2009-10-24 17:19:42 i Allmänt

visst är det en underbar mening? jag har hela världen till mitt förfogande. jag kommer inte ihåg om jag har hört det någonstans, men tills jag får reda på vart ifrån det kommer, så tänker jag säga att jag kom på det. det kan ju faktiskt va jag som har sagt det.

igår var det en mkt kul dag. utklädingsdag för att va exakt. johanna och jag var gymping-instruktörer. alla ni som levde på 80-talet vet varför jag skrev gymping.. ni andra får fråga någon som levde då..
vi var ASLÄCKRA!! snyggare än de flesta! haha, bild kommer nog, johanna tog en massa kort. jag hade bara mobilen med och det vet ju alla hur fruktansvärt bra bilder det blir med en mobil. men jag ska till bruden i kväll, kommer kanske hem med biler då. vi ska spela bowling och kolla på filip och fredrik. imorrn är det stalljour, halv åtta, kan tyckas tidigt, men ska man till stallet är ingen tid för tidig. nu ska jag konversera med mor min om hur vida hon vill skjutsa mig eller om jag glatt får ta moppen.. det lutar åt skjuts.. tijng tjing! //H


kanske inte bästa bilden, men det andra alternativet var johanna med på, och hon vill nog inte att den bilden ska publiceras. hehe,

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-10-25 07:32:24

vi var grymma! ;D tack för en supermysig kväll i lördags <3 och tummen upp för lite mer uppdatering och lite kortare inlägg! (Y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela