J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

go kväll

Publicerad 2009-10-11 22:08:38 i Allmänt

lagerbäck avgår! hör ni änglakörerna sjunga? lyssna till hela svenska folkets jubel! ok, lite o ta i kanske fast jag har inget emot det om vi säger så. jag vet inte så mkt om vad han har åstakommit för svensk fotboll genom tiderna, men på senare år så har han väl knappast tillfört mkt? alla på tv säger att han har betytt jättemkt och varit jättebra för typ allt och alla, men man ska sluta med flaggan i topp! 
henke slutar oxå, det kan man förstå. fast det är ju otroligt att han ändå har klarat sig så pass många år skadefri. senaste tiden är inte inräknad. han har väl haft problem med knäna om jag inte minns fel. aja, han passar nog bättre i allsvenskan, fast om han inte skulle vart offside igår så.. ja. jag vill bara säga det att jag såg inte matchen, jag har bara kollat sporten och snackat med mor min. 

jag har fått en brochyr från STS. om studieresor. först så kolla jag lite slött i den bara, men nu hittade jag den när jag röjde bänken och jag måste erkänna att jag blev lite småkåt på idén. är det någon som vill förja med till sydafrika? eller Australien? usa? malta? det finns massa att välja bland. med språklektioner, med ridning, vindsurfing,  U name it! någon som hakar? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela