J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

nyduschad och nypromenerad. och trött

Publicerad 2009-11-23 17:14:18 i Allmänt

ska straxt pysa iväg till johanna, men först update.
jag kan inte smsa på min mobil. vi ringde Telia och dom sa att det var mobilen det var fel på, så måste åka in med den snart. vill ni smsa med mig får ni ta mammas eller pappas numemr. Mammas är säkrast. Jag blir lite smått galen när saker och ting inte funkar. iaf. såndana saker, en stol eller en tröja kan man ju laga själv om det skulle va så, jag kan inte fixa en mobil själv. har inte en susning om vad som ska göras.  nu ska jag klä på mig och sen bär det av mot tekväll med las chicas! Me gusta mucho! adios amigos!  //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela