J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

don't U just love..

Publicerad 2009-11-16 22:49:04 i Allmänt

.. min nya stil, '' Jag duger som jag är'' girl power! fast det är ju till för killar med, inte girlPower, men att killar oxå ska va nöjda med sig själva, inte gräma sig över en krokig näsa eller för lite pengar till kläder. People Power, bästa namnet eller hur?! 
Jag ska inte ljuga för någon. Jag gillar muskler som spänner och rysande röster, det gör jag. Jag bryr mig om hur folk ser ut, det gör jag. Fast jag låter dom ha sina kläder, jag säger inte till dom att dom ska hem och byta, jag accepterar. Bara för att jag accepterar betyder inte det att jag gillar det, men jag accepterar. Om någon frågar måste jag svara ärligt, ärligt behöver inte betyda elakt. Beror på vilken attityd man har. Jag försöker ha en glad attityd, lyckas jag då? Det är upp till er att bestämma. 
 Nu ska jag ladda för skolbio imorrn. Fighter, dansk film. Mer än så vet jag inte. God natt!//H



antingen ser man potatis, såg och gurka, eller så ser man nallen. Ser du nallen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela