J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

va fan händer? ^^

Publicerad 2009-06-15 17:00:58 i Allmänt

idag har jag bakat kakor med farmor. vi bakade knäckflarn och några choklad med nötter på. mumma!
nu försöker jag lyssna på erik linder - in this heart.- funkar sissodär för internetet är hur segt som hälst nu.
har inte uppdaterat på ett tag, har helt enkelt inte haft tid.
nu är poolen klar, själva poolen vill säja. nu ska det ju till en liten uteplats och tak på hela baletten och så ska vi mura en grill och lite så där. i går kom pappa på att det skulle på packningar på några hål, som sitter under linern. då var det bara att klä på sig och dra bort linern på nästan hela poolen och med 8000 liter vatten i är det inte helt enkelt. eller det var väl inte så svårt, men den skulle ju sättas på plats igen. suck! 

i sommar ska jag åka till vrigstad och va barnvakt en vecka. (KUL!) och så fyller morfar i samma veva som det vankas ridläger. men då kom mammas dunder braiga hjärna på att om jag åker till vrigstad v.27 och så firar vi morfar v.27.28 och så stannar vi där och lånar deras sommarstuga ett tag, och sen kommer vi hem precis lagom till ridlägren.  smart tänkt va? inget är klart än, men det tåls att tänka på.
pappa och jag ska  till mantorp, Videc festival. jag lääängtar! det ska bli så kul, paulina följer nog med oxå, vilket endast gör saken bättre. om bara solen kan tänka sig att titta fram, då kommer det här bli en sweet sommar. får ej glömma mina underbara komisar som jag diggar otroligt mkt och som jag vill vara med så mkt som möjligt. nu när jag har moppe... (hihi)

känner att det här inlägget inte blev så bra, inget riktigt flyt i om man säjer så. kanske är bäst att runda av.. tjing tjing!! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela