J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

so plugg och datan= dålig kombo.

Publicerad 2009-12-03 22:10:29 i Allmänt

Jag försökte plugga so, eller mamma försökte förhöra mig, samtidigt som jag fixade och trixade lite med datan. Det gick så där måste jah erkänna, inte bra att bli störd när man försöker greja saker med bloggen, inte heller bra att bli störd av datan när man försöker göra lite nytta och plugga till provet vi har imorrn ( ! )
Jag plggade till ljuva toner i form av Tomas DiLeva. Hur kan man inte gilla dem mannen? Kan någon vara så snäll att förklara det för mig. Jag förstår om man inte gillar Per Moberg, han är ju lite hal om man kan uttrycka sig så, men Tomas DiLeva är väl ändå det underbaraste som kan gå i ett par skor! ( har han skor? ) Han är både underbar och evig, kan ju inte bli bättre. 

Jag vill se Kristina från Duvemåla. Jag vet inte vad den handlar om, men jag vill se den. Jag gillar musikaler, det blir så mkt mer känsla med musik. Ganska otroligt vad toner kan göra med en person och ett humör. 


 
haha, går igenom lite bilder. kan hända att jag redan publicerat denna bild, men håll till godo!

Ichgl -08

Vem tar kort på sitt hus? Jag vet ju hur det ser ut. ( Det är alltså inte jag som knäppt kortet! )
observera att byggställningen inte står där längre. kanske ska ta ett nytt kort så får ni alla som inte vet hur det ser ut hemma hos mig reda på det. Väntar nog några månader isåfall, eller kanske bara någon månad så ni får se vilket underbart vinterland jag lever i!

ja, den bjussar vi på! eller vad säger du jossan? Från konfirmationen förra året. ingen höjdar bild, men jag kan meddela att denna skönhet brevid mig börjar övningsköra om lite drygt en månad. och ja, jag är avvis, rejelt tillochmed!

och eftersom det är min blogg så avslutar jag med en bild på just mig. Lagom fjortis, jag ser inte puckad ut, men med ögonbrynen uppe i det blå. sätter man till en för taskig skärpa och sämst ljus, då börjar det lika något!
puss på er alla! //H
ps. imorrn fyller johanna år, glöm inte att gratta min härliga polare! ds.

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-12-04 16:37:10

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela