J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

when the feelin' hits me like a sound of a drum

Publicerad 2009-04-04 22:05:01 i Allmänt

igår var det fredag. idag är det lördag och i morgon är det söndag. igår var jag med Becca. vi hade jättekul! haha, kollade på bert och bakade mini och mega mffins. gott! sedan var vi på bio, Män som hatar Kvinnor. det var bra, jag vet inte riktigt vad jag ska säja om den. har du chans, se den! haha, mor och far åkte vette, pappa skjutsade hem Becca, det var nog en upplevelse det...
idag har jag varit jätteduktig! jag har satt på sommmardäck, tvättat bil, åkt moppe, fixat käk, städat, planterat aloe-vera och så klart njutit av solen! man kunde gå utan jacka, i bara T-shirt, utan att frysa det minsta. det käns som att det behövs lite sol här i världen för tillfället. man blir så glad! och pigg. Det är kul att åka moppe! jag har övat på att stanna, kolla höger-vänster, sånt som man ska kunna. den är lite seg att få i neutralen, men snart så sitter den där den ska! Nästa måndag börjar moppe-kursen. sen.... nä då, fyller ju inte förns om en månad. men då! det ska bli lol. måste bara fixa och trixa med betan, haha, pappa lärde mig hur man tar ur pluggen. fast det behövs nog inte..
tomorro ska vi till e-tuna och kolla på poolmässa och inhandla konfirmations klänning om allt går enligt planerna. sedan bär det iväg till Valla, match. hoppas det går bra! hoppas jag slipper stå i mål igen. det var inte inte inte kul!
sedan får vi se vad som väntar i veckan. ska rida med B. nån gång. KUL!! Torssander är i Idre, lyllos henne!
pussar och gonatt!! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela