J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vi har nog gett vår sol till jordens barn, den kommer aldrig tillbaka.

Publicerad 2011-03-18 06:38:00 i Allmänt

Idag har jag mjukisbyxor, mössa och den slappaste tröjan du kan tänka dig. Idag orkar jag inte med något annat. Inte klockan halv sju på morgonen. Det är snö ute. Och inte lita snö heller, och det snöar fortfarande. Ska man aldrig få grilla med vännerna igen? Sommarbilarna är ju lika bra att sälja, jag har kollat på sandaler och sommarklänningar. Förmodligen bättre att investera i en skoterdräkt.
Nu ska jag göra knäövningar från helvetet.
//H

Kommentarer

Postat av: Peo

Publicerad 2011-03-18 06:53:02

Sugen på att tävla?

Jag har nämligen en bloggtävling på G, "Dagens Låtar". Du får jättegärna vara med !



Det ända du behöver göra för att vara med

är att:



● Ge tips på en av dina bästa låtar och gärna

ett Youtube länk till låten, vissa låtar finns nämligen

inte på Spotify och då är det svårt för mig att välja.

● Du får inte ta samma låt som de andra.

● Glöm inte fylla i bloggadressen och namn.

Tryck på länken under.

http://peeo.blogg.se/2011/march/dagens-latar-3.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela