J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Trasiga naglar och klänning

Publicerad 2011-03-17 06:36:24 i Allmänt

Igår var jag med mamma på möte. Det tog väldigt mycket längre tid än jag väntat mig, vi var inte hemma förens halv elva. Jag har startat ett nytt liv och det innebär bland annat att jag ska gå och lägga mig tio på vardagarna. Ni ser ju att den ekvationen inte går ihop.
Innan mötet var jag och Jossan hos Sofie och gjorde pannkakor. Jag gräddade pannkakor så det stod härliga till! På slutet hade jag till och med kommit på knepet ( vänd inte pannkakan när den är nästan färdig, den kommer gå sönder ) Jossan stylade och vände dom i luften, bra barnvakts kunskap!
I eftermiddag ska jag till sjukgymnasten. Tjing tjong //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela