J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Superdupermegajätteenormt STOLT. Lilla pappa.

Publicerad 2011-03-13 21:46:37 i Allmänt

Pappa har varit och kört ''Flygande kilometern'' ( en tävling på is för alla möjliga knasiga fordon ) och kom hem idag. Med sig hade han ett diplom och en jättegosig tröja som jag nappade åt mig, woopsan..! Hans mål var att köra över 200 km/h i snitt. Lyckades han? Det är tur han har öron som stoppar leendet.
Han messade mig och sa att han kört om en Lambo. Och min pappa smsar inte superduper ofta.
Fast Lambon hade bara vanliga vinterdäck ( vad tänkte han där? ) kom bara upp i 150.
Det fanns en jet-spark, ja ni ser rätt, som körde 170 km/h. Det är tungt!
Bra bilder? Nej, men bra bil. Audi S4, stora motorn och rejäla isdubb. Nämnde jag att min pappa gillar bilar? Nämnde jag att jag gillar min pappa? ( Fast jag skulle gilla honom även om han inte gillade bilar. )
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela