J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Sing all you want

Publicerad 2011-03-20 16:51:49 i Allmänt

Jag hade den grym, grymmare, grymmaste kvällen/natten jag haft på länge. Dansa dansa, mysa med en katt, vida på knäet, dansa dansa dansa, åka lite bil, mysa mysa mysa med personer jag inte träffat förr, och sen somnade Becca och jag i hennes säng som små utmattade bebisar. När vi vaknade sken solen och det är bland de bästa sätten att vakna på, med solen i ögonen. Jag har tillbringat mer eller mindre hela dagen i en liggstol insvept i ett täcke och hälsat solen välkommen. SÅ BRA!
Stalljour i kväll. Jag hade cind of tänkt att sova lite, men det får jag tydligen göra en annan dag!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela