J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Peppa nu då!

Publicerad 2011-03-09 21:38:03 i Allmänt

Ja, när man inte tar med mer smink än basics så är det klart att killarna lär sig sätta maskaran självmant Sånt är roligt.
Varför är killar så rädda för smink? Det är ju en jättebra uppfinning! När man känner sig fin syns det på hela intrycket. Sen är det kanske egentligen inte jättebra att man behöver dölja sig själv för att bli nöjd, men det är en annan femma. Men grejen kommer nu: Varför ska killarna inte få göra sig fina och känna sig snygga? Känner man sig snygg är man snygg. ( oftast ) Skulle jag vara kille utan smink med den hyn jag har nu skulle jag inte alls ha något bra självförtroende.
Och smink för mig i vardagen ska inte synas, det ska liksom bara ''försköna.''
Där kanske jag fick till någon skön line som kan passa någon gång i framtiden.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela