J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I´m into you

Publicerad 2011-03-05 14:53:50 i Allmänt

Hade jag en bra kväll igår och en bra förmiddag idag? OM jag hade alltså! Mysigt värre igår och idag satte vi oss ute i solen med kaffe, naturgodis och chips. Jag var lite skraj för att vi skulle frysa, så fel jag hade! Det var jättegött att sitta där i solen och njuta. Jag tog bilder med mobilen, men den vill inte riktigt samarbeta vad det gäller att lägga in bilderna på datorn. Dom kommer. ( Ja, jag måste bara visa hur bra man kan ha det en lördag förmiddag som denna! ) Bilderna kommer, jag lovar. Och dom är värda att vänta på, solen är värd att vänta på.
Nu ska jag packa för i morgon far vi till Tandådalen. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela