J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I can be your pal

Publicerad 2011-03-13 13:59:25 i Allmänt

Läser lite till ett kommande prov. Jag vet inte riktigt om jag hittat någon studieteknik som passar mig bättre än någon annan, med andra ord: Jag är kanske inte den mest läx-läsande eleven. Därför tar små välbehövliga pauser emellan åt, typ nu. Då kan man kolla på tapeter, fortsätta städa eller blogga. Om jag läser i 20 min, pausar i 10 och läser igen så har jag ju pluggat i en timma om jag tar en paus för att blogga, en för att kolla tapet och en för att städa.
Alltid något! //H

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2011-03-13 14:15:17

Hej!



Var med och tävla på skrh.blogg.se om att bli veckans blogg! :)

allt du behöver göra är att kommentera inlägget " veckans blogg" som du då hittar löängre ner i bloggen !"



Lycka till // skrh.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela