J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

A monkey needs to dance

Publicerad 2011-03-31 21:17:26 i Allmänt

Vägen till paradiset. Och det kommer bli dans dans dans!

Jag fick ett nytt träningsprogram idag. Det är jättebra att cykla, på motionscykel. Jag får cykla hur mycket jag vill, på motionscykel. På promenad genom stan går inte för sig. Inte ens med gångstavar. Inte springa, inte lyfta tungt med benen. När jag cyklar ska jag sitta ner, vara stabil och inte ha så stort motstånd. Hur länge? Ingen som vet, kanske tills svullnaden lagt sig, kanske tills hon kommer fram till vad det är för fel, kanske går det över av sig självt. Jag ska iaf dit om en vecka och köra mitt program med henne och så ska hon mäta svullnaden. ( Och hur man gör det har jag ingen aning om ) Om det svullnar mer ska jag ta det lugnt. Jag är trött på ordet lugnt.

Hon sa inget om att dansa. Och det man inte vet lider man inte av. BRA //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela