J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vet ni vad jag saknar?

Publicerad 2011-01-16 20:48:07 i Allmänt

Jag har varit i Sverige Sverige fosterland i cirkus ett dygn. Kan inte hjälpas, men jag gillade inte att gå ut i regnet idag, jag gillade inte att komma utanför Arlandas portar och upptäcka att vädret sög ( ursäkta ordvalet, men det är det enda som passar bra nog ) hästballe.
Saknar kaffet och struntar i om jag postat bilderna förut eller inte.
Saknar att smörja in läpparna med solskydd för att man måste och inte för att man vill.
Saknar att stå på flygplatsen med en vecka av spänning framför sig!
Saknar att ha solglasögon på mig utan att känna mig som en mullvad.
Dagen efter denna är det skola som gäller. Jag ska bli en duktig student denna terminen. Jag ska plugga råhårt till prov, klara vart enda glosförhör och komma förberedd till varje lektion. Ja, jag kommer förmodligen få pluggisstämpel ( Hallå! Jag går energi-klart jag kommer få! ) Men vad gör det då? Nej, jag har nog överlevt värre.
From Josefine with love //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela