J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Till oändligheten och VIDARE

Publicerad 2011-01-01 01:37:00 i Allmänt

Förra gången familjen Hultgren var ute och upptäckte världen
...kollade vi på stenar...
...varmt vatten från underjorden...
...värmde fingrar och kamera i varmt vatten från underjorden...
...red och skrattade gott åt det mesta den dagen...
...åkte olovligt på vägar för bilar med fyrhjulsdrift...
...vi åkte Golf som drev på två hjul. Packade in oss i förvånansvärt rymlig Golf...
...och tittade på vulkanen som kanske är det där berget.
...Eller det där...
Summan av kardemumman: Vi hade en härlig vecka på ett lite udda resmål. Tänk, jag hade det nog så bra så jag kommer komma ihåg det här länge framöver.
Nu är det en vecka kvar tills vi far på en efterlängtad vecka i Italien och Cortina. Sådant här får mig verkligen ( vet att det låter dumt, men jag säger bara sanningen ) att uppskatta mina föräldrar. Tänka att de jobbar asset av sig för att vi ska kunna göra sånt här tillsammans. Jag blir nästan lite rörd här bakom min trygga dataskärm.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela