J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vi har hål och killarna lirar wow eller nåt

Publicerad 2010-10-08 10:05:14 i Allmänt

Jag tror inte jag postat den här bilden förut. Men jag tror jag sa att jag skulle göra det. Hm.. några månader sent, men here it comes!
Det är en vad säger man? Inte skjorta, men nästan. Den är från en Tyskland, kanske ifrån Esprit eller nåt åt det hållet. Tant-affär tycker vissa, fin-affär tycker jag.
Shorts från Beyond Retro. Föredetta byxor som jag klippte av, det var dom jag skulle visa egentligen.
Det här är en klockren ihopsättning av kläder tycker jag. Perfekt för varma sommardagar, lätt och luftigt, men ändå tight i midjan så man får en fin siluett.
Nu ska jag sluta svänga mig med ord jag knappt förstår och sluta skriva som Elin Kling.
Nu ska jag ha mentorstid.
Tjing tjong //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela