J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kärlek är för oss

Publicerad 2010-10-17 01:27:58 i Allmänt

Kalla mig gammal, men jag tycker att sällskapsspel är kul! Vi spelade Geni på kalaset, det var allmänbildande på ett kul sätt. Eftersom vi inte kunde något så tog det en väldig tid, men det gjorde inget. Det roligaste är att komma på ledtrådar, gärna långsökta som man bara fattar efter man hört svaret. Lite fult och elakt, men precis lagom, så där så det blir kul.

När jag låg här i min säng kom jag och tänka på den cykelsemester Amanda, Jossan och jag genomförde i somras.
Jag kunde inte låta bli att tjyva åt mig lite bilder som Amanda har på sin FB. Hoppas det är ok.. ??
Vi gillade nedförsbackarna mest. Inget snack.
Lunch dag ett vid Skedevi kyrka.
Kamerakvinnan her self!
Kartläsning mitt i Norrköping. Det slutade ändå med att vi frågade om vägen. Hyfsat klockren bild måste jag
säga!
I Söderköping hittade vi hennes drömhus...
...som var lite svårt att smygfota.
Varför åker man till Söderköping? För att äta sig mätt på glass så klart!
Jossans och mitt torkställ. Det regnade, men det är ju egentligen rätt så onödig fakta.
Och det är klart man ställer upp när Stoffe vill föreviga målgången. Vi hade cyklat ca fem mil ( eller hur långt var det? ) i duggregn. Och varför jag fick för mig att man ska ha keps när man cyklar, det kan jag inte svara på. Jag använder aldrig keps annars. Aldrig.
Jag hade jättekul med två av mina finaste flickor. Mer kan jag inte säga. Mer behöver jag inte säga.
//H
ps. Jag övningskörde till Vingåker, det gick superbra! Filkörde i rondellen och hela konkarongen. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela