J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

en kopp te med honung

Publicerad 2010-10-10 02:11:52 i Allmänt

Jag efterfestar med Peter Jöback och en kopp te med liiiite för mycket honung i.
Jag hade sagt att jag skulle ha kul. Och ja, det hade jag. Jag träffa en ''gammal bekant'' som det så fint kan heta. Han var med på Ålandskryssningen med SMK Vingåker, snackade en del då. Väldigt kul att se honom igen! Han körde SM, slutade 5:a i juniorerna. Det är ju helt okej, helt uppåt väggarna okej till och med!
Jag vet inte om jag berättat vad jag som 16 åring gick på en klubb för minst 18 åringar. Here it comes:
Det har som sagt varit SM, DM och J SM ( junior SM ) rally i krokarna här omkring, en sträcka gick genom Österåkers alla små grusvägar. Jag var funktionär. Och vi hade strategiskt placerat ut kiosken vid en riktigt svår kurva. Feldoserad, tvär som bara den, sikten suger och den bara dyker upp, man ser inte att den är där framme förens man är där. Vi hade räknat med avåkningar, rullningar och lite sånt kul. Nej, de skötte sig riktigt bra faktiskt, bara en som volta.
Prisutdelningen hölls på Safiren, en dansklubb ( eller vad är det egentligen? ) med en middag för alla medverkande, både förare, team och funktionärer. Det var meningen att det skulle fixas dansgolv senare, men nej det hanns inte med.
Jag har iaf haft jättekul och ja, jag tycker det var jättejättekul att snacka med han från kryssningen. Det var skönt på något sätt, helt avslappnat och NAJJS kan man säga.
Nu ska jag googla brännskador för jag orkar inte ha ett sår på armen länge till. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela