J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Forget about your boyfriend...

Publicerad 2010-03-13 22:50:28 i Allmänt

För det första: Sry för bad update, men jag har helt enkelt har annat för mig.

Igår var jag hos Amanda och myste med Jossan och henne. Från början var tanken att vi skulle laga mat och gå på bio, Farsan. Det slutade med att vi köpte färdig soppa och kollade på Ebba ocg Didrick i lägenheten. Men det gjorde ingenting, ingenting. Jag hade kul, och syftet med det hela var ju ändå att umgås med las chicas. :D

Idag har jag städat, kollat på en jätteliten människa och tagit körkortskort. Det blev förj**ligt. Det där kortet kommer ligga undangömt i ett fack med dragkedja och hänglås och kommer ändast fram när jag blir stoppad av polisen, om polisen har tur vill säja! Det blev inte bra, inte bra över huvudtaget. Men nu är det gjort och imorrn lägger jag det på lådan och hoppas att körkortet har kommit när jag kommer hem.
Jag har bakat oxå, nötkakor och några andra med ingerfära.
Imorrn åker vi till Vemdalen och jag har inte packat ett jota, men jag vet nog vart jag har alla kläder, så det är ju bara att lägga ner allt i en lagom stor väska som helst ska gå att knyckla ihop till en liten liten sak.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela