J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag tittar på tv, eller vad säger du Thåström? ;D

Publicerad 2010-02-18 21:28:55 i Allmänt

Idag hade jag bild, det spårade lite.. Jag gick därifrån med gula ögonfransar, tyvärr hann jag gråta bort dem innan jag fick tag på en ordentlig kamera. 

Jag har beställt en ny mobil, den sådan jag hade, den som gick sönder. Blev sjuukt besviken på Elgigantens utbud av mobiltelefoner. Dom hade typ inga alls, men killen ( rätt söt, jättesnygga ögon! ) beställde en från något lager någonstans och den kommer nästa vecka nångång. //H 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-02-18 22:04:52

Jag tyckte att dina ögonfransar var assnygga iaf! :)

Postat av: Elin

Publicerad 2010-02-18 22:04:55

Jag tyckte att dina ögonfransar var assnygga iaf! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela