J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Sitter i en bil och har ont i huvet

Publicerad 2009-10-29 12:24:30 i Allmänt

På väg till Vrigstad, men förts ska vi till resia och betala semestern. För vi ska till österrike, kan inte stava till orten... Hehe. Sen är det e4 söder ut som gäller! Till alla er som försöker nå mig på mobilen, glöm det! Eller jag ser meddelandet, men jag kan inte svara.... Vi skulle ientligen lämnat in den idag, men vi hitta inte alla papper. Får ta en riktig röj när vi kommer hem. Smsa fredde eller mamma om ni vill mig något. Vill inte lägga ut nummren här, så ni som har dom har dom och ni andra har dom inte. Så enkelt är det! Fredde har gratis internet på sin mobil, så jag kan Nog låna den och blogga lite. Det får framtiden utgöra, om jag gör det eller inte. Snart mår jag illa om jag fortsätter skriva, så hej på er gott folk! Ps. Funderar på att ta med egna skidor till alperna....

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-10-29 16:07:01

Ska och ska... Jag VILL på Tegan & Sara i sthlm den 23 nov!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela