J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

lördagkväll och jag sitter hem och bakar bullar

Publicerad 2009-10-03 20:23:51 i Allmänt

japp, mor och jag passade på att baka lite bullar på eftermiddagen. är det kanelbullensdag så är det!

filmen igår var bra, nu väntar jag bara på trean. hm, vet inte vad den heter, men är säker på att den är minst lika bra som el primer och le segundo som det så fint heter på spanska. oj, där överträffade jag mig själv!
när vi kom hem från bion var jag lite så där små hungrig som man kan va ibland, eller för det mesta hela tiden men ändå!;) ville inte ha macka, orka inte mer ostkaka, te passa inte heller. makaroner och puler bearneis satt som en smäck!

idag var mamma och jag på skördemarknade på lantan. så mkt skördegerjer var det inte, men jag gick därifrån med en kavaj rikare! inte en såndär -vänta måste bara säga innan jag glämmer, rickad på tv4 sa just ´´ ta det lungt med alcogelen ilväll så ser vi nästa vecka! ´´ hahahaha. - aja, inte en sändär svart, lång. den är typ brun, grå, lite så där söt, passade mig bra. 100 spänn, kan det bli bättre?

nu är det körslaget och jag hejar på caroline af ugglas. jag vet, jag har inte hört någe än, men hon är så härlig! full av energi och omöjlig att stoppa! hur underbart som helst. :) eller kanske roger, han bor ju här. fast inte har jag sett honom nångång, ä han är överskattad. eller så är han norrläning, inne i sig själv och ja ni vet. som han verkar va.

förlåt mina underbara för att jag inte var så glad när jag gick till bussen igår. men det var, ja jag säger det här, erat fel. fast om det är ok med er så behöver vi inte prata om det. ok? tror inte att eran helg förstörs för det där. 

nu ska jag titta! pussohej//H 
ps. hatar amy daimond, eller inte hatar, men jag gillar inte henne helt enket. hon är den barnsligast 17 åring jag vet! åh, vad jag inte orkar va arg nu. puss och hej//H 
jag kan inte lägga upp bilder. jo, det ÄR sant. suck vad jag gillar teknik.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela