J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jag är den bästa på att vara mig. slå det om du kan ! HA!

Publicerad 2009-10-03 21:27:17 i Allmänt

kan inte hjälpa det, men jag vill ha plus.
jag vill bara ge mig ut och dansa, dansa hela natten, mina ben skulle skaka, mina ögon skulle slockna, men jag skulle dansa. har man energi så måsta man ju stoppa den någonstans. varför inte på dansbanan. eller det behöver inte va på någon bana, jag kan dansa överallt. överallt! på tak, på golv, i lera, på vägar, i stolar, på bord, i klassrum, ensam i mitt rum när ingen ser på. ni ska se mig, jag är kiiingen skulle arivd sagt. jag ÄGER! fy sjuttan vad bra jag är! eftersom jag inte vill svära så får jag använda ordet sjutton. men sånt här borde man säga till sig själv varje dag. jag äger. så är det bara. puss och hej! //H
jag vill ha PULS

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-10-03 22:51:31

jag vill också bara ut och sheeeejka livet ur mig! men då skulle jag antagligen börja blöda näsblod och få (h)järnbrist... haha, puss sötan!

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-10-04 15:42:20

åh, får jag dansa med dig? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela