J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

inser att ordet söndagsångest inte existerade idag.

Publicerad 2009-10-25 21:14:46 i Allmänt

jag har haft fullt upp! först stallet, sen kratta löv, sen lite grismotning, städaning och nu sitter jag här med en urdrucken kopp te och inser att jag inte är färdigstädad än. ojojoj, när tar det slut asså.

det var kul i stallet idag. det var km i dressyr så det var en del folk där, alltid lite jobbigt när man ska mocka, släppa ut och ni att ha folk som springer omkring som yra höns och är i allmänhet bara ivägen. men det gick bra idag, allt är ju realtivt men.. viktor var där, hans häst gillade inte att stå i transport om man säger så. man hoppades på att handbromsen var i, det lät ( och såg ut ) som att pållen skulle ta sig ut för egen masik när som helst. när vi satt i cafeterian och käka frulle snacka vi lite om globen och jag kan knappt bärga mig! bara en månad kvar nu. ska bli såååååååååååå kul!! längtar. och så snacka vi om vemdalen oxå, pau sa att det är inte säkert att oskar och jesper ska med. :( klart dom ska säger jag bara! skärping killar!

imorrn kommer ajva, raimod och en av deras söner, kommer inte ihåg hans namn, eller jo, christoffs heter han! lika gammal som jag, till er som undra. dom kommer hit, inte en susning om vad vi ska hitte på, men något kul blir det väl. ska även ta sista gardacil sprutan imorrn, längtar lite. jag VILL spruta själv, men det är nog inte ens idé att fråga.. och på kvällen ska vi på nån dressyr jox på vårnäs.

igår blev det bowling ( har jag redan skrivit detta? ) med jossan och johanna. KUL! jag är faktiskt inte så dålig på bowling, fast johanna är bättre! det ser inte alls ut som om han tar i, jag vet att man bara ska låta klotet rulla och bla bla bla, men johannan går bara fram helt lugnt och stilla, sen släpper hon klotet lite försiktikt och sen blir det strike! impad, måste jag säga.

ska nog gå och städa lite till, men först en bild!


            nattis//H

Kommentarer

Postat av: Fru Silver

Publicerad 2009-10-26 14:23:49

svar: Hej! Det är inget påhitt på min blogg. Bara äkta vara :) Vad roligt att du tyckte om bilderna. :)

Postat av: johanna

Publicerad 2009-10-27 22:18:56

haha, tack för hyllningen av mitt bowlingspelande ;D det var bra konkurransen babe, och grymt kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela