J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

hm, undra om det är gott att laga blodpudding av hästblod.

Publicerad 2009-10-20 21:59:29 i Allmänt

kanske är värt ett försök! jag har en häst som ställer upp.
fattar ni att det inte gick bra att rida? det söööööööööööööööööööööööööööög, benhårt!
jag hade pinnen, blev skitglad. gick sper förre gången jag hade honom, var länge sen men ändå. så jag räknade med att det skulle gå ungefär samma idag. icke sa nicke! han höll på med skallen hela tiden, upp och ner, ner och upp. jag var inte glad. inte alls. så fort man tar i tyglarna så säger det TJOFF och så tappar man allt som man någonsin har börjat på. så kan man ju tänka att man inte ska tänka på att huvet går som en fucking jojo på honom, men när det leder till att han tappar takten, tänker på annat och så, då är det helt enkelt inte så lätt att tänka bort det. Malin red i våran grupp idag. vad heter hon? Eklöf? aja, med sin häst, det såg ju hur bra ut som helst. eller allt gick inte jättebra jämt, men nästan. och hon är så snygg, lång, smal, eller inte så smal, mer jäkligt snygg! och ni som har sett henne vet vad jag snackar om, jag har inte ens nämnt hennes behind! jag svimmar nästan, ne ok, det gör jag inte, men hon ser bra ut. och så har hon bästa hyn, super söt hela hon, skulle lätt äta henne om hon var en bakelse! då kom jag iaf. på att jag skulle oxå vilja ha egen häst. en som ida, eller lite högre men i det stora hela en som ida. ( hästen jag red på lägert ) eller helst av allt skulle jag vilja bo på en hästgård, typ som frida. ha hästan runt sig hela tiden. man kanske tror att man skulle bli trött på hästar, fast jag tror faktiskt inte att jag skulle tröttna. tänk att få utvecklas hela tiden, att få känna att man faktiskt kan något och är bra på det. det skulle va grejer det...
tillråga på allt så spelade dom jag får lixom ingen ordning, på radion när vi åkte hem. bägaren som det redan droppade lite ur, det bliv ju västa översvämningen! jag får faktiskt ingen ordning på mitt liv, jag vet inget om gymnasieskolor, har inte koll på betygen för fem öre, träningen flyger all världens väg och jag har ingen ork att ta mig ur denna skit. så är det, det är inget jag vill, men jag försöker ta tag i saker, tex skolan, jag försöker få lite ordning på min ekonomi, men det är inte så lätt! nej, det är inte det och jag tycker att det mesta är jobbigt just nu, jag grina tillochmed på matten för att jag inte fattar. jag känner mig totalt blåst! jag vill ha sommarlov så man kan starta om på

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela