J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

det här är ett korståg tralala

Publicerad 2009-10-31 16:20:17 i Allmänt

idag sov jag länge. lagom länge. det var skönt.:) ny frukost favorit! knäcke med minilätta och ruccola. mumma!
vi var och kolla på Arvid när han spelade innebandy. han gjorde ett supersnyggt mål! han var nästan bakom målet, men ändå så lyckas ungen få in bollen i bortre höret. ham gjorde tre mål om jag minns rätt. fast dom förlorade. med en hel del. fast sävsjöarna var två år äldre, så jag tyckte att dom gjorde bra ifrån sig trots allt.
den här dagen har gått snabbt! jag ska ju inte gå och lägga mig än, men ändå. vi var på wärldshuset och käka oxå, lax med stuvad svamp och lite annat. det hette inte stuvade, men jag kommer inte ihåg vad dom kallade det. det var gott ialf.
ikväll ska vi till mona på halloweenparty. ska bli kul, vet inte vad vi ska göra eller så. antar att det blir mat och en hel del snack. ska nog bli kul. men kom ihåg att man är nte roligare än vad man gör sig! ;) fruktansvärt bra ordspråk det där.
vi gick till morfar en snabbis oxå, fredde kom hem med en gammal telefon. en sådan som man bryter fingrarna i, mamma tog en en pärm med mönster till kläder och sånt. jag gick därifrån med tankar på en simca. den är FIN! och jag vill ha den! fatta nice och komma glidande i den till skolan. jag får visserligen inte körkort förens om 3 år, men FATTA NICE!!

imorrn åker vi hem, ganska tidigt tror jag. glömde matteboken hemma, så det blir till att plugga när jag kommer hem. matte och so. o0ch nu ska jag fördriva tiden med facebook och bloggar.
hej då! //H

ps. jag saknar mina underbara polare! saknar saknar saknar !!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-01 22:09:23

jag SAKNAR SAKNAR SAKNAR dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela