J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

då gör vi ett nytt försök

Publicerad 2009-10-01 16:40:44 i Allmänt

hej alla underbara läsare!
idag har det varit en helt vanlig torsdag, japp. men om jag skriver om gårdagen så bli det lie mer att fylla ut med! ;) amanda, tove, julia och moi var hos den förstnämnda skönheten och bakade bullar. smaskar på dom nu, bra är bara förnamnet! vi bakade bullar och flora bara växte och växte, herre gud vad tjock hon är, helt sjukt. man tror hon ska spricka vilken sekund som helst. åhh, kan ni tänka er små söta ungar, pipande, sugande, flffiga under! helt sjukt vad ett ljud kan göra för en person, ett pip från en nykläckt kattunge, bullret från dragstripen, toner, u name it. måste snart börja fixa käk. sen ska jag på träning. skönt, behövs efter ett bullbak. så jag har lite småbråttom.
haha, träffa jocchins ( stavnig?) utanför ica, han fråga om jag skulle fixa snus nu. haha, intern, jag veeet, men kul för dom som fatta. typ pau, han och jag, men ändå. ;) asså jag snusar inte! det får ni inte tro, för det gör jag inte. bara tanken på att ha något som fräter sönder läppen gör mig illa till mods. 
nu luktar det som att ostkakan är klart, yes, jag är nog en första tonåringen som gör ostkaka sen steråldern. men varför inte, det är ju gott! och super enkelt att göra dessutom.

    nu ska jag laga mat, är redan sen tjinh tjinh//H

Kommentarer

Postat av: paulina

Publicerad 2009-10-01 17:17:16

Hos axel i helgen frågade jag honom om han gillade dig ;) han bara "inte vet jag" o jag bara _"tykcer du hon är snygg då?" han bara "ja" nått o satsa på kanske ;)

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-10-11 10:58:21

Ja, men nu har hon ju spruckit, eller ja, du vet...

Jag har precis suttit och matat Håkan...han är ju så himla liten...du får väl komma förbi och titta någon dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela